Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 9
Image Size
310 KB
Resolution
1067×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,797
Favourites
295 (who?)
Comments
45
Downloads
15
×
Happy 4th Bday Saru by tsunyandere Happy 4th Bday Saru by tsunyandere
:iconlazycryplz: I really wanted to upload something for new year but I couldn't finish any personal artworks in time sobb (had to pack for school, get  bunch of medical stuff mailed etc. etc.) but this is a special upload for hubby

Because

 df;jasdf happy 4th birthday to saru!!!! saru is an utauloid oc belonging to my hubby :icontfotr: :heart:
This is saru's ookami-scientist form and yami's design update for 2014 :iconbunnylazeplz: zzz it's the outfit TFOTR drew in her pv so I decided to make fanart of it. I feel like I am challenged at drawing couple art, but I think this one came out okay /cryyy

She uploaded saru's 4th birthday anniversary pv here which you can view here@ www.youtube.com/watch?v=Jkhd19…
The song is called mind scientist and omggg it's just so gorgeous and touching and it tells a story of yami and saru's love. lol, idk how and why but it fit into yami's anniversary pv for kokoro perfectly.

aksfjsd omg I can't believe we've known eachother for 4 whole years *///* b when I think about it, that's a pretty long time but it doesn't feel like it's been too long at all. I am very happy to have met you and shared such a long and meaningful time together. Our friendship together was such a long and fond part of my childhood and still is! I'm looking forward to the future of our friendship with you bby, we will be friends forever! :iconlazyblushplz:gomen for the long text blurb but it's truly how I feel omg lol, you have no idea how much I treasure our chats and the fandoms we share together fff- I will enjoy it forever!  :iconcryforeverplz:
Add a Comment:
 
:iconkeziasherennatalia:
Keziasherennatalia Featured By Owner May 2, 2014  Student
Cool , I love Saru x Yami n sometimes my SAKURA being jealous to Yami <- Im kidding =P
Reply
:icondannykazami-94:
DannyKazami-94 Featured By Owner Apr 19, 2014
How come there isn't alot of Saru art in his dragon form? I seen only a couple with small wings and scales on his head
Reply
:iconnoodlecuppie:
Noodlecuppie Featured By Owner Feb 17, 2014
Beaautiful colours : 3
Reply
:iconkomoe-kanna-chama:
Komoe-Kanna-chama Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist General Artist

Aww~ Happy Birthday Saru ^^

 

Oh how I love these two, sooo cute ><

Reply
:iconsweetstarrysky:
SweetStarrySky Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
d'aaw they looks so damn adorable <3
Good Job! 
Reply
:icontsunyandere:
tsunyandere Featured By Owner Jan 20, 2014  Student Digital Artist
thank you honey!! ;3;
Reply
:iconsweetstarrysky:
SweetStarrySky Featured By Owner Jan 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
No problem OuO
Reply
:iconrelxion:
Relxion Featured By Owner Jan 11, 2014  Student Digital Artist
:iconwhat-noplz: kiki stop draw good thing im jelly sobs
Reply
:icontsunyandere:
tsunyandere Featured By Owner Jan 11, 2014  Student Digital Artist
:iconomgcryplz: omg water you talking about
/sobb

your arts are so pro stahp
Reply
:iconrelxion:
Relxion Featured By Owner Jan 11, 2014  Student Digital Artist
talking bout u duhhhh :iconrinpleasegoonplz:
sobsss
its not prooo u stop :iconhibiyacryplz:
Reply
Add a Comment: